tisdag 8 januari 2008

tillbaka i sf

vi åkte till venice beach, passerade beverly hills på vägen. beverly hills var fint, det lilla jag såg. jag spelade ju gta, eller hm, jag menar körde. ehe.
venice beach var fint, men jag antar det är härligare där en dag i en månad som inte är den kallaste på året. Men det var sol iaf!
Där träffade vi några hiphopare som sålde skivor. En stor svart man i jättestor vit kappa, med mycket guld och fin frisyr kom fram till mig och bad mig lyssna på hans cd. Den lät precis som man kunde tänka sig att en cd som en stor svart man med jättestor vit kappa och mycket guld försöker sälja låter. Jag var tvungen att köpa. faktiskt. tvungen.

När vi gick ut ur en affär dagen innan så sa vakten till oss "take care". Sen tittade han på oss en extra gång och lade till "be safe out there"

Sen åkte vi hem. typ. Vi åkte den vackra väg ett längs med kusten. den var vacker. Sen körde vi en lång bit och sen övernattade vi i en stad som hade det spanska namnet för ensamhet, solidad. Sen åkte vi "hem" till san francisco, och det regnade och var kallt. så härligt

Inga kommentarer: