onsdag 2 januari 2008

lite bilder! wiee

yay! jag klarade resan till san francisco! \o/
jag var ju cp-trött när jag kom fram, kväll var det och allt. killarna hade bestämt att vi skulle på bio och se en film om sångaren i clash (som dom andra redan berättat om). jag fattade ingenting och somnade ganska snabbt i de mjuka biostolarna.


nästa dag fikade vi. det var nyårsafton och allt, vi hade nån sorts fest på stranden med en kille som heter richard (en kompis till kompisen som vi hälsar på, fast vår kompis inte har kommit hit än..)


Vi har shoppat lite, jag köpte tex nya skor i min favoritfärg.

Igår gick vi omkring, tex i en park högt uppe. Vi såg också japantown, den var snygg. Jag och jonas passade på att gå på koreansk restaurang (asien som asien va). Vi gick och gick hela dagen.

Efter att vi gått omkring hela dagen var vi väldigt trötta.

Det var dags för energidryck, och vi får inte glömma könsrollerna.

Inga kommentarer: