fredag 4 januari 2008

dagens rapport

idag regnar det och blåser. inte så värst kul faktiskt. nästan som hemma ju...

Jag har i flera dagar försökt köpa lakan som jag glömt att ta med. det är jättesvårt, har inte sett någonstans.. jobbigt. ska leta mer sen idag, någon som har förslag på vart det kan finnas?

igår var det museum, san francisco museum of modern arts. Härligt med lite konst på denna annars så världsliga resa. Kul också att se några kända verk i verkligheten :) Det är en Da Vinci utställning på ett annat musem någonstans i denna staden just nu, som vi har tänkt besöka kanske idag eller någon annan dag.
tanken är också att shoppa lite idag.. lakan då va (och kläder såklart)

jaja, värsta ointressanta inlägget, skit på er.

5 kommentarer:

Anonym sa...

jag skiter då

Anonym sa...

Borde det inte finnas ett par Bed Bath and Beyond i SF? Där finns det ju lakan och sånt...

Axel sa...

jag sitter och skiter I skrivande stunt \o/

Anonym sa...

Da Vinci-utstallningen ligger FYI precis vid Yerba Buena Gardens, en gata mot SOMA fran Market street mellan 3rd och 4th street tror jag.

Lakan vete fan du. :F Sag garna till var du hittade dina.

elsa sa...

yay! jag hittade lakan, pa bed, bath and beyond :) expediten trodde vi var retards nar vi inte visste vad duvet cover betydde, eller att enkelsang heter twin bed...